Olen kiertänyt täällä Espanjassa vaikka missä ihanissa paikoissa, ja miljoona kuvaakin on tullut otettua, mutta vasta nyt lähdin rannalle, vetelehtimään, olemaan, nauttimaan ja yksinkertaisesti vain hengittelemään meri-ilmaa. Näitä päiviä tarvitaan myös. Aina ei tarvitse olla niin ohjelmoitua tekemistä, voi myös mennä juuri sinne minne nenä vie. Ja kyllä, uimassakin tuli käytyä ja voin kertoa, että aaltojen voima oli mieletön.
Tänään on taas virallisempi työpäivä, joten tyhjennän muistikortin ja lähden ottamaan valokuvia kauniista suomalaisesta kodista täällä aurinkorannikolla.
Olen käynyt nyt viimeisen kuukauden aikana muutamaan otteeseen Piikkiössä töiden tiimoilta ja jossain vaiheessa siellä hengaillessani jäin pohtimaan, että löytyisiköhän …
Rannalla
Olen kiertänyt täällä Espanjassa vaikka missä ihanissa paikoissa, ja miljoona kuvaakin on tullut otettua, mutta vasta nyt lähdin rannalle, vetelehtimään, olemaan, nauttimaan ja yksinkertaisesti vain hengittelemään meri-ilmaa. Näitä päiviä tarvitaan myös. Aina ei tarvitse olla niin ohjelmoitua tekemistä, voi myös mennä juuri sinne minne nenä vie. Ja kyllä, uimassakin tuli käytyä ja voin kertoa, että aaltojen voima oli mieletön.
Tänään on taas virallisempi työpäivä, joten tyhjennän muistikortin ja lähden ottamaan valokuvia kauniista suomalaisesta kodista täällä aurinkorannikolla.
Voisit olla kiinnostunut näistä
Kirjurinluoto
#mu_pori_o_kaunis #kirjurinluoto #aamukävelyllä #jazzmeininkiä_tiedossa #kyltit_vielä_laittamatta #kohta_kajahtaa_päälavalla #jammin
Helsinki – Hiljainen kaupunki
#myhelsinki #hiljainenkaupunki #aamukävely #peaceandlovetoyall
Kuusiston Piispanlinna
Olen käynyt nyt viimeisen kuukauden aikana muutamaan otteeseen Piikkiössä töiden tiimoilta ja jossain vaiheessa siellä hengaillessani jäin pohtimaan, että löytyisiköhän …